Saturday, July 28, 2007

Constantly in transit

I högtalarna ekar Eskil Simonssons röst:
The rain that falls for weeks, Painting pictures on the streets, Twisted stars beneath my feet, I cruise the crowd och den kalla svenska technoslingan ger en välbehaglig känsla i hela systemet. De lyckas alltid, Covenant.
På varenda platta finns det spår som verkligen utmärker sig, som hela tiden träffar i solar plexus och hela tiden så känns de bäst i Sverige.
Skyshaper må inte vara lika fantastisk som Northern Light,
men den är likväl en skiva utöver det vanliga.
-
Min bästa kompis idag var som vanligt mitt Wii.
Det är irriterande bra och Driver: Parallel Lines är väldigt roligt med sina störande uppdrag som trollbinder mig. Fast ibland är det kul att bara skjuta poliser.

Jag måste börja köra Zelda: Twilight Princess på riktigt nu också, jag har inte
kommit för mig att plocka upp där jag senast slutade. Det beror
nog delvis på Driver men också på mina Gamecube-spel som
jag återigen spelar på mitt Wii.
Just nu är det en del Call of Duty 1+2 (samt trean på Wii) och From Russia With Love.

1 comment:

Anonymous said...

Covenant är alltid nice, de vet du :D Bra texter för de mesta. Ett av dom bättre banden från Sverige som du skriver ja. Inte många som kommer upp i samma klass.